عادل فردوسی‌پور با پتو در ورزشگاه آزادی

قدیم‌ها گزارشگران کنار زمین می‌نشستند و فوتبال‌ها را گزارش می‌کردند.

به گزارش مملکت‌آنلاین، عادل فردوسی پور یکی از قدیمی ترین گزارشگران فوتبال است. او از سال 1373 به تلویزیون راه پیدا کرد و گزارش‌هایش شروع شد. البته عادل ابتدا بازی‌های آرشیوی را گزارش می کرد. بعدها او تبدیلی به گزارشگر اول ایران شد و برای بازی های مهم همواره در ورزشگاه آزادی حضور داشت. در آن روزها هنوز گزارشگران باکس مخصوص در ورزشگاه نداشتند و همان کنار زمین می نشستند و گزارش می کردند. این هم تصویری از عادل در اواخر دهه70 است که به خاطر سرمای هوا روی پای خود پتو انداخته است.

عادل فردوسی پور

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر