فوت ۳۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۷ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

فوت ۳۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا در ایران

به گزارش مملکت‌آنلاین، سیما سادات لاری در مورد مبتلایان و جانباختگان کرونا در ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد:  از دیروز تا امروز ۱۴ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۹۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۴۹ هزار و ۶۹۵ نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون ۷۰۸ هزار و ۱۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌‌اند.

به گفته لاری ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون ۶ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۴۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت در زمان حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر