واکنش وزیر فرهنگ به توهین‌کنندگان به پیامبر اکرم(ص)

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود خطاب به اهانت‌گران به رسول اکرم(ص) نوشت.

به گزارش مملکت‌آنلاین،  در متن توئیت سید عباس صالحی آمده است:

 «ولادت و بعثت پیامبر اعظم (ص) آغاز بهار مهربانی در گیتی بود.

 وما ارسلناک الا رحمة للعالمین

 ‌تکفیری‌ها و حامیان اهانت‌گران به آن گوهر هستی، دو لب یک قیچی‌اند و بذر نفرت را در مسیر رحمت نبوی می‌پاشند.

 ‌پیام مهر بر کین پیروز خواهد شد».

ارسال نظر