اختلال خط دو متروی تهران برطرف شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: اختلال پیش آمده در خط دو متروی تهران برطرف شد و مسافرگیری در این خط انجام می شود.

به گزارش مملکت‌آنلاین، محسن محمدیان با اشاره به‌ اینکه صبح امروز به دلیل خروج یکی از واگن ها در ایستگاه دانشگاه علم و صنعت سرویس دهی در خط دو متروی تهران با اختلال روبرو شد، افزود: خوشبختانه در این اتفاق هیچ یک از مسافران  آسیب ندیده اند.

وی گفت: این مشکل با تلاش همکاران فنی برطرف و اعزام قطارها بر اساس جدول زمان بندی حرکت قطارها از سر گرفته شد. این اتفاق در کمیسیون سوانح بررسی و علت یابی خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر