شرایط جدید رجیستری تلفن همراه مسافری اعلام شد

گمرک ایران شرایط جدید رجیستری تلفن همراه مسافری را اعلام کرد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، گمرک ایران اعلام کرد: اظهار مسافری تلفن همراه (رجیستری) منوط به درج شماره سیم کارتی است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعالسازی آن اعم از (صدور اولیه، IMSWAPS، انتقال مالکیت و …) گذشته باشد و در تاریخ نهم مرداد ماه نیز در زیر سامانه دوراظهاری مسافری (رجیستری تلفن همراه) اعمال شده باشد.

در صورت بروز مشکل افراد می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۵ تماس حاصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر