وزیر ارتباطات در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در جهرم حضور یافت

مردم جهرم در روز تاسوعای حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عزاداری کردند و وزیر ارتباطات نیز در این مراسم حضور یافت.

به گزارش مملکت‌آنلاین، مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در جهرم در امامزاده حسین (ع) و امامزاده فضل بن موسی (ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در مراسم عزاداری روز تاسوعای مردم جهرم، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس حضور داشتند.

مردم جهرم در این مراسم به سینه زنی و نوحه خوانی پرداختند.

منبع: مهر

ارسال نظر