۳۰ مرداد آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونا

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳۰ مرداد ماه ۹۹ در هفته جاری را آخرین مهلت دریافت ثبت نام کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای دریافت تسهیلات کرونا عنوان کرد.

۳۰ مرداد آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونا

به گزارش مملکت‌آنلاین، لادن حیدری با تشریح روند ثبت نام کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای برای دریافت تسهیلات کرونا ، گفت: دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر در ارتباط مستمر با صنوف و صاحبان کسب و کارها و همچنین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با رصد فرایند ثبت درخواست تسهیلات فعالان این بخش تلاش بی‌وقفه‌ای را در رفع  مشکلات حین ثبت‌نام و یا هنگام دریافت تسهیلات داشته است .

وی یادآورشد: درخواست فعالان بخش فرهنگ، هنر و رسانه در سامانه کارا در قالب کارگاه‌های خویش‌فرمایی، رسمی و غیررسمی به ثبت شده است که از این میان بیشترین ثبت پرونده مربوط به کارگاه‌های خویش‌فرماست اما بیشترین اشتغال اظهار شده متعلق به کارگاه‌های رسمی است.

معاون توسعه مدیریت و ‌منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌تاکید کرد: پیگیری برای اقدامات حمایتی در قالب بسته‌های پیشنهادی این وزارتخانه برای غلبه بر بحران‌های کرونا در اقتصاد فرهنگ و هنر در حال انجام است که به فضل و یاری خداوند و عنایت ویژه متولیان امر بزودی خبرهای خوبی در این باره اعلام خواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع، حیدری در پایان از صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای خواست که تا پایان وقت اداری ۳۰ مرداد ماه نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه کارا اقدام کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر