معاون استاندار تهران: شبکه توزیع ماسک در استان تهران ساماندهی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد که با هماهنگی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت مقرر شد توزیع ماسک در استان تهران با هماهنگی اتاق اصناف استان و با نظارت سازمان صمت استان صورت گیرد.

معاون استاندار تهران: شبکه توزیع ماسک در استان تهران ساماندهی می‌شود

به گزارش مملکت‌آنلاین، حشمت الله عسگری ظهر امروز در جلسه بررسی نحوه توزیع ماسک در استان تهران با انتقاد از دخالت نهاد‌های ملی در اجرای وظایف دستگاه‌های استانی خاطر نشان کرد نگاه استانی به تهران باید مثل سایر استان‌ها باشد. وی افزود تصمیمات بالا دستی برای تهران ضمن ایجاد ناهماهنگی سبب اختلال در ارایه خدمات خواهد شد.

معاون استاندار تهران در ادامه به ضرورت ساماندهی چرخه تامین و توزیع ماسک در استان اشاره کرد و یاد آور شد با هماهنگی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت مقرر شد توزیع ماسک در استان تهران با هماهنگی اتاق اصناف استان و با نظارت سازمان صمت استان صورت گیرد.

عسگری گفت: ۴۰ واحد کارگاهی تولید ۹ واحد صنعتی تولید ماسک در استان وجود دارد که می‌توانند نیاز شهروندان استان جز مراکز درمانی را تامین کنند.

وی افزود: کلیه واحد‌های صنفی و صنعتی تولید کننده ماسک که تولید آن‌ها به تایید سازمان صمت رسیده است می‌توانتد با اخذ مجوز از اتاق اصناف تهران و با نظارت سازمان صمت و ستاد تنطیم بازار نسبت به توزیع محصولات خود اقدام کند.

وی خاطر نشان کردکلیه واحد‌های داری مجوز و فاقد مجوز صنفی و کارگاهی استان باید نسبت به ثبت نام در سامانه تجارت اقدام نموده و پس از تایید سازمان صمت برای تحویل سهمیه پارچه مت بلون برای تولید ماسک و عرضه در بازار اقدام کند.

منبع: میزان

ارسال نظر