رییس کمیسیون بهداشت مجلس: محدودیت‌های کرونایی شتاب‌زده برداشته شد

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مردم نباید تصور کنند کرونا تمام شده است، گفت: متأسفانه دولت شتاب‌زده و قبل از آنکه بتواند زمینه‌های اجرای پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کند بسیاری از محدودیت‌های کرونایی در کشور را برداشت که نتایج خوبی به ارمغان نیامد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، حسینعلی شهریاری با اشاره به تشدید  شیوع ویروس کرونا  گفت: در مرحله اول شیوع ویروس کرونا و قبل از اعلام محدودیت‌های کرونایی توسط دولت، مقابله با کرونا از سوی مردم چندان خوب اجرا نمی‌شد، اما دیدیم با شروع محدودیت‌ها، مردم هم به شکل متحد و هماهنگ به مقابله با کرونا پرداختند که نمونه بارز آن را در ایام نوروز رقم خورد.

وی افزود: متأسفانه دولت شتاب‌زده و قبل از آنکه بتواند زمینه‌های اجرای پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کند بسیاری از محدودیت‌های کرونایی در کشور را برداشت که نهایتا نتایج خوبی به ارمغان نیامد.

رییس کمیسیون «بهداشت و درمان» مجلس با بیان اینکه مردم نباید تصور کنند کرونا تمام شده و همچنان باید به این بیماری خطرناک حساس باشند، تاکید کرد: وقتی ما مدعی داشتن دولت الکترونیک هستیم چرا باید مردم مجبور باشند در صف‌های طولانی و تجمعات بزرگ و خطرناک که احتمال انتقال ویروس در آن مکان‌ها بالاست، حاضر شوند.

شهریاری اظهار داشت: مردم با استفاده از تور‌های مجازی که بر بستر‌های الکترونیکی و فضای مجازی قرار دارند می‌توانند رفت و آمد‌های خود را به حداقل برسانند و از این طریق به شکل موثرتری با کرونا مقابله کنند.
منبع: میزان

ارسال نظر