انتقاد «رضایی» از دولت در زمینه هسته‌ای

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دولت گام‌های یکم تا پنجم هسته‌ای را کاملا بر می‌داشت امروز آژانس ادعای جدیدی نمی‌کرد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، محسن رضایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«اگر دولت گام‌های یکم تا پنجم هسته‌ای را کاملا بر می‌داشت امروز آژانس ادعای جدیدی نمی‌کرد. دولت مسیر هسته‌ای را گم کرده است.»

آدرس: ایسنا

ارسال نظر