ابلاغیه حناچی مبنی بر ممنوعیت زباله گردی کودکان در تهران

رئیس شورای استان تهران با اشاره به ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر ممنوعیت زباله گردی کودکان در تهران گفت: امیدواریم این ابلاغیه بعد عملیاتی و اجرایی در سطح شهر پیدا کند.

ابلاغیه حناچی مبنی بر ممنوعیت زباله گردی کودکان در تهران

به گزارش مملکت‌آنلاین، عصر امروز جلسه شورای اسلامی استان تهران به ریاست الهام فخاری برگزار شد و فخاری با بیان اینکه این روزها اتفاق تلخی در حوزه فرهنگ و هنر رخ داده و مردم سوگوار مرگ «محمدعلی کشاورز» هستند، گفت: در هفته جاری شاهد برگزاری روز صنایع دستی بودیم و باید بگویم در استان تهران شاهد تنوع صنایع دستی در مقایسه با سایر استان‌ها هستیم که می‌توان از این فرصت به عنوان توسعه پایدار در درآمدزایی استفاده کرد و امیدواریم شوراهای شهرستان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به روز مبارزه با کار کودک و با تاکید بر اینکه شهرداری و شوراها وظیفه مستقیمی ندارند، گفت: اما می‌توان با حساس سازی رسانه‌ها و پیگیری بر نظارت فعالیت شهرداری‌ها از بروز صحنه‌هایی همچون زباله گردی کودکان در شهرها جلوگیری کرد و مسئله کار کودک را به حداقل برسانند.

وی با اشاره به ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر ممنوعیت زباله گردی کودکان در تهران گفت: امیدواریم این ابلاغیه بعد عملیاتی و اجرایی در سطح شهر پیدا کند.

فخاری با اشاره به دستور جلسه امروز شورای استان گفت: چهار عضو ما از جمع 16 نفره‌مان در شورای عالی استان‌ها عضویت دارند که از آنها می‌خواهیم گزارش اقدامات خود را ارائه کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر