واکنش وزیر احمدی نژاد به ادعای مدیرعاملی اش بر دو شرکت همزمان با نمایندگی مجلس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، به اخبار منتشره درباره مدیرعاملی دوشرکت و مغایرت آن با نمایندگی مجلس واکنش نشان داد.

‌به گزارش مملکت‌آنلاین، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی به شایعات اخیر درباره مدیرعاملی ۲ شرکت و مغایرت این فعالیت با حضور در مجلس واکنش نشان داد و نوشت: نوشته بودند در ۲ شرکت مدیرعامل و رییس هیات مدیره هستم و باید به دلیل حضور در مجلس از این مسئولیت‌ها استعفا دهم. ‌از مراقبتشان سپاسگزارم، اما نیاز به استعفا نیست؛ آقای رحمانی وزیر سابق صمت در این سمت‌ها مشغول شده‌اند و علی‌الاصول بنده هم‌اکنون مسئولیت قبلی را ندارم.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر