مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد

سخنگوی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ از امروز (سه شنبه، ۲۳ اردیبهشت) خبر داد.

مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد
به گزارش مملکت‌آنلاین، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، اظهار کرد: با توجه به اعلام تاریخ جدید برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹، سازمان سنجش فرصتی مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات کارشناسی ارشد، فراهم کرده است.

او افزود: داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد برای ویرایش اطلاعات و افرادی که اقدام به ثبت نام نکرده اند، فرصتی مجدد برای ثبت نام دارند.

زرین آمیزی ادامه داد: اطلاعات ثبت‌نامی آنها از امروز سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت تا شنبه ۲۷ اردیبهشت در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان سنجش قرار گرفته است. این داوطلبان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلا در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که آنها نیز در بازه زمانی اعلام شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن دفترچه به تاریخ‌های ۹۸/۰۹/۲۵ و ۹۸/۱۱/۱۴، بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در ۲ و ۳ مرداد ۹۹  برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر