آغاز جلسه علنی/ گزارش سرپرست مرکز پژوهش‌ها درباره جهش تولید در دستور کار

نمایندگان مجلس امروز ضمن استماع گزارشی درباره جهش تولید، گزارش تحقیق و تفحص از بررسی سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق را مورد بررسی قرار می دهند.

 آغاز جلسه علنی/ گزارش سرپرست مرکز پژوهش‌ها درباره جهش تولید در دستور کار
به گزارش مملکت‌آنلاین، جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور ۱۹۲ نماینده آغاز شد.

استماع گزارش سرپرست مرکز پژوهش‌ها درباره جهش تولید، چارچوب مفهومی و نظری الگوی راهبردی حمایت از تولید در ایران، ادامه رسیدگی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی، بررسی طرح تقلیل مجازات حبس تعزیزی و بررسی طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک های تجاری غیر دولتی دردستور کار مجلس قرار دارد.

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از بررسی سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت های مختلف، برررسی لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان، رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد درآمدزایی و خصوصی‌سازی باشگاه های ورزشی،بررسی لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگل‌بانان، تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر و بررسی لایحه تجارت (کتاب سوم) از دیگر موارد کاری امروز مجلس است.

بررسی دو طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه ورزش و محیط زیست، طرح حمایت از مالکان صنعتی، طرح تشکیل استان اصفهان شمالی نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر