قالیباف راهی عمان شد
رئیس هیئت مذاکرهکننده ایران دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
به گزارش مملکت آنلاین، محمدباقر قالیباف در سفر به عمان با هیثم بن طارق سلطان عمان دیدار خواهد داشت و درباره ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
در این سفر سیدعباس عراقچی وزیرامورخارجه، رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان را همراهی می کند.
انتهای پیام/
ارسال نظر