پزشکیان با نخست وزیر پاکستان گفت و گو کرد

«شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان از گفت‌وگوی خود با «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران پیرامون تحولات منطقه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین،‌ «شهباز شریف» در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «امروز با برادرم، رئیس‌جمهور ایران دکتر مسعود پزشکیان، گفت‌وگو کردم. درباره تحولات منطقه تبادل‌نظر کردیم و بر این نکته توافق داشتیم که تداوم گفت‌وگو و تعاملات دیپلماتیک برای صلح، امنیت و توسعه در منطقه ما حیاتی است.»

وی افزود: «همچنین بر تعهد خود برای تقویت هرچه بیشتر روابط برادرانه پاکستان و ایران از طریق تعاملات منظم در سطوح عالی و همکاری‌های نهادی مجددا تاکید کردیم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر