عراقچی و تیم مذاکره کننده با آمریکا وارد عمان شدند

وزیر امور خارجه در رأس هیأت سیاسی، به منظور گفت‌وگوی غیر مستقیم با فرستاده ویژه آمریکا وارد مسقط پایتخت عمان شد.

به گزارش مملکت آنلاین، «سید عباس عراقچی» امروز شنبه -23 فروردین- به همراه «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه، مجید تخت روانچی معاون سیاسی، کاظم غریب‌آبادی معاون بین‌الملل و حقوقی و مذاکره کنندگان ارشد حوزه رفع تحریم‌ها، هسته‌ای و کارشناسان ذیربط وارد مسقط عمان شد.

«اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از عزیمت هیات ایرانی به عمان خبر داد و در شبکه ایکس نوشت: «فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ» به اتفاق جمعی از مجرب‌ترین همکارانمان در معیت وزیر امور خارجه عازم مسقط و مصمم به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای صیانت از اقتدار و منافع ملی ایران هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر