آشنا: ‏این جمعه جمع‌مان جمع است

مشاور رئیس‌جمهوری نسبت به اقامه نماز جمعه این هفته تهران از سوی رهبری واکنش نشان داد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، حسام‌الدین آشنا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‌این جمعه جمع‌مان جمع است.

جای حاج قاسم‌مان خالی است.

همه آن‌هایی که فریاد می‌زدید: «من‌هم یک قاسم هستم»

جمعه جایش را پر کنید.

با نفس حق رهبری دل‌ها آرام خواهد شد.»

منبع: ایسنا

ارسال نظر