ثبت نام نماینده سابق کرمانشاه برای انتخابات ریاست جمهوری
نماینده سابق مجلس داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاستجمهوری شد.
به گزارش مملکت آنلاین، سیدقاسم جاسمی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبتنام کرد.
او پیش از این در دوره دهم نماینده مجلس بود.
انتهای پیام/
ارسال نظر