هماهنگی‌های پشت پرده با صداوسیما برای اتهام‌زنی به لاریجانی

عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن تشریح روال طبیعی و قانونی بررسی پرونده های تحقیق و تفحص در مجلس گفت: صداوسیما تصور می‌کند هر اقدامی نسبت به هر نهادی صورت دهد، اقدام مباحی است و به صحت و دقت مطالب مطرح شده در برنامه‌ها و جنبه کارشناسی آن اهمیتی نمی‌دهد.

 هماهنگی‌های پشت پرده با صداوسیما  برای اتهام‌زنی به لاریجانی

به گزارش مملکت‌آنلاین، بهروز نعمتی، نماینده تهران ضمن انتقاد از عملکرد صداوسیما و نحوه نظارت بر برنامه‌های کارشناسی که از رسانه ملی پخش می‌شود و  چهره های خدوم را مورد اتهام قرار می‌دهد، گفت: سیر  تحقیق و تفحص از  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  به هیچ وجه مانند آنچه  برنامه «متن، حاشیه» بیان  کرد و  اعلام شد نبود که رئیس مجلس جلوی قرائت گزارش را در صحن علنی را گرفته باشد،  بلکه حتی گزارش این تحقیق و تفحص  از کمیسیون مربوطه به هیأت رئیسه نرسیده است .

 

اقدامات هماهنگ شده علیه رئیس مجلس

وی ادامه داد: متأسفانه صداوسیما هرگونه که مطابق میلش باشد، عمل می کند و دقتی در ارائه اطلاعات صحیح از سوی کارشناسان خود ندارد ‌. مدیریت صدا و سیما شبکه ها را به جریان‌های خاص واگذار کرده و به نظر می رسد این اقدامات علیه رئیس مجلس از پیش هماهنگ شده باشد.

وی اضافه کرد: زمانی که نمایندگان بر درخواست تحقیق و تفحص از سازمان یا نهادی اصرار کنند، پرونده بعد از بررسی در کمیسیون مربوطه به دست مسئول تحقیق و تفحص های هیأت رئیسه می رسد  تا قرائت شود. حتی این گونه نیست که موضوع در جلسه هیأت رئیسه بررسی شود، چه برسد به این که رئیس مجلس درباره پرونده ای اعمال نظر کند.

 

انتقاد از بی توجهی به مطالب مطرح شده از سوی کارشناسان رسانه ملی

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بررسی تحقیق و تفحص ها در مجلس همواره روال طبیعی و قانونی خود را طی می کند، خاطرنشان کرد: صداوسیما تصور می کند هر اقدامی که صورت  دهد مباح بوده و اصلا به صحت و دقت مطالب مطرح شده توسط کارشناسان مدعو در برنامه‌های رسانه ملی حتی در حد حفظ ظاهر هم  اهمیت نمی دهد.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر