بالاخره جلسات تعیین حداقل حقوق کارگران تشکیل شد

نماینده کارگران در شورای عالی کار از برگزاری نشست امروز کمیته مزد خبر داد و پیش‌بینی کرد این جلسه با هدف جمع بندی جلسات گذشته کمیته مزد و بررسی رقم سبد معیشت کارگران باشد.

بالاخره جلسات تعیین حداقل حقوق کارگران تشکیل شد

به گزارش مملکت آنلاین، محسن باقری درباره جلسه امروز کمیته مزد شورای عالی کار اظهار کرد: این جلسه کمیته مزد ادامه جلسات قبل کمیته مزد شورای عالی کار است؛ چون همه ساله شش جلسه کمیته مزد تشکیل می‌شد و در جلسه آخر به جمع‌بندی می‌رسیدیم و وارد مبحث دستمزد می‌شدیم.

وی ادامه داد: تاکنون سه جلسه درباره مزد منطقه‌ای صحبت شده و به نظر می‌رسد دو جلسه دیگر برگزار و نظرات کارشناسی گرفته شود و در نهایت در جلسه آخر به جمع‌بندی برسیم.

نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره احتمال بررسی رقم سبد معیشت کارگران در نشست امروز کمیته مزد گفت: با توجه به آنکه بحث مزد منطقه‌ای منتفی شده است پیش‌بینی می‌شود فارغ از بحث جمع‌بندی، در مورد رقم سبد معیشت کارگران و ورود به این مبحث مطالبی مطرح و تصمیماتی گرفته شود زیرا کمیته مزد ماموریت دیگری ندارد.

باقری همچنین از برگزاری جلسه شورای عالی کار در روز سه شنبه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان سال مذاکرات مزدی هرچه سریع‌تر از سرگرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر