خرید نان با کارتخوان، مردم و نانوایان را دچار مشکل کرده است / گرانی اینترنت تحمیل هزینه دیگری بر مردم است

عضو هیات رییسه مجلس گفت: قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند اما این سامانه به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شده و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخته و باعث ضرر نانوایان شده است.

خرید نان با کارتخوان، مردم و نانوایان را دچار مشکل کرده است / گرانی اینترنت تحمیل هزینه دیگری بر مردم است

به گزارش مملکت آنلاین، روح الله متفکر آزاد در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات گفت: مردم از سرعت و کیفیت و قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند؛ آیا هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟

وی در تذکر دیگری گفت: با وجودی که مردم از ابتدای سال هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کرده‌اند اما قبوض برق از دی ماه از مبدا فروردین و از مبدا آبان برای صنایع تغییر داده شد و در دی ماه قبوض جدید با بدهی سنگین صادر کرده‌اند؛ آیا این کار انصاف و اخلاقی است؟

نماینده تبریز در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند اما این سامانه به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شده و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخته و باعث ضرر نانوایان شده است. علاوه بر این هفت دستگاهی که موظف به همکاری با نانینو بودند هم همراهی نمی کنند؛ لذا باید تدبیرات لازم صورت گیرد. 

وی یادآور شد: قرار بود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به انتهای زنجیره پرداخت شود اما اکنون بخشی از این ارزش افزوده در حلقه‌های مختلف زنجیره گرفته می‌شود.

متفکرآزاد گفت: یک سال و نیم تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان درست نیست و این حق‌الناس است؛  این پول پس از دو سال دیگر ارزشی ندارد. ضمنا کارکنان ثبت‌احوال، وزارت کشور و کادر درمان هم وضعیت خوبی ندارند البته آقای رئیس جمهور گفته بود نظام جامع باید از ابتدا نوشته شود.  ما منتظر این اصلاحات هستیم ضمن آن که از آقای رئیس جمهور می‌خواهم برای تسهیلات تکمیلی تدبیر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر