اعلام آخرین مهلت ثبت نام جایزه ملی آبادیران

آخرین مهلت ثبت نام جایزه ملی آبادیران(آبادینو) تا ۱۵ دی اعلام شد.

اعلام آخرین مهلت ثبت نام جایزه ملی آبادیران

به گزارش مملکت آنلاین، جایزه ملی آبادیران (آبادینو) گامی در راستای حمایت از محصولات و خدمات دانش‌بنیانی است که از طریق رفع نیازمندی‌ها، مسائل و چالش‌های مناطق کمتر برخوردار کشور، به آبادانی و پیشرفت این مناطق کمک می‌­کند، از این رو هدف این جایزه ملی شناسایی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه کشور تعریف شده است.

این جایزه در بخش‌های «فناوری‌های نرم، آموزشی و خدماتی»، «سلامت، بهداشت و توانبخشی»، «کشاورزی، دامپروری و شیلات»، «مسکن و زیر ساخت‌های توسعه روستایی» و «ماشین آلات کوچک مقیاس» و در چهار بخش مخاطبین «شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور»، «اساتید و نخبگان»، «گروه‌ها و نهادهای مردمی و جهادی» و «مسؤولیت اجتماعی» برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در رویداد جایزه ملی آبادیران تا روز جمعه، ۱۵ دی سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

با اتمام زمان ثبت‌نام فراخوان جایزه، فرآیند ارزیابی و داوری شرکت‌کنندگان در بخش­‌های مختلف جایزه انجام خواهد شد. ارزیابی در دو فاز مجزا صورت خواهد گرفت که در فاز اول شرکت‌کنندگان مطابق با فرم‌های ثبت‌نام تکمیل شده و مستندات ارائه شده به دبیرخانه به شکل غیرحضوری ارزیابی خواهند شد. سپس برگزیدگان فاز اول، در جلسات داوری حضوری نسبت به ارائه جزئیات سوابق فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه‌های خود، نزد کمیته داوران خواهند پرداخت.

اعلام نتایج نهایی و معرفی برترین‌ها در بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر