استاندار تهران: هنوز ردی از عامل قراردادن قرص در کیک و بیسکویت ها پیدا نشده است

محسنی بندپی گفت: هنوز ردی از عامل قراردادن قرص در کیک و بیسکویت ها پیدا نشده است.

استاندار تهران: هنوز ردی از عامل قراردادن قرص در کیک و بیسکویت ها پیدا نشده است

به گزارش مملکت‌آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی ظهر سه شنبه در ستاد برنامه‌ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهراندر خصوص موضوع اخیر قرص های جاسازی شده در کیک و بیسکوییت ها اظهار داشت: الکترونیکی کردن رصد سیستم انبار و فروش کالا در سطح استان تهران بسیار ضروری است و باید نظارت بیشتری بر قیمت و انبار کالاها داشته باشیم.

استاندار تهران با بیان اینکه موضوع قرص‌های موجود در کیک و بیسکویت‌ها به مسائل امنیتی تبدیل شده است گفت: هنوز ردی در خصوص عامل قراردادن قرص ها در کیک و بیسکویت ها پیدا نشده است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه پیدا شدن قرص در این محصولات موضوع پدافند غیرعامل است افزود: اعتبار انبارها به لحاظ سلامت و امنیت برای ما مهم است و در همین راستا  انبارهای بی نام و نشان به علت آنکه استانداردهای آن نامشخص و از نوع کالاهای موجود در آن اطلاعاتی در دست نیست یک تهدید محسوب می شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید به سرعت نسبت به شناسایی انبارها اقدام شود عنوان داشت: واحدهای تولیدی این محصولات اعلام کرده اند که تمام سیستم تولید این کالاها به شکل الکترونیکی رصد می‌شود از همین رو باید محل توزیع این کالاها یا همان انبار و محل نگهداری آنها مورد ارزیابی قرار گیرد لذا نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید نسبت به این موضوع هر چه سریع تر وارد عمل شوند.

منبع: مهر

ارسال نظر