انتخابات اتاق بازرگانی ایران، یک بهمن‌ماه برگزار خواهدشد

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مطابق انتشار فراخوان ثبت نام متقاضیان ریاست این اتاق، تاریخ برگزاری انتخابات یک بهمن ماه در جلسه رسمی هیات نمایندگان خواهد بود.

انتخابات اتاق بازرگانی ایران، یک بهمن‌ماه برگزار خواهدشد

به گزارش مملکت آنلاین، جهانبخش سنجابی اظهار داشت: صبح امروز فراخوان ثبت نام برای جایگاه ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در روزنامه دنیای اقتصاد به صورت عمومی چاپ شده است و متقاضیانی که قصد حضور در این کرسی را دارند می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان تا ۱۳ آذرماه فرصت ثبت نام دارند، تصریح کرد: اگر فردی از هیات رییسه متقاضی ریاست اتاق بازرگانی باشد، می‌تواند برای کرسی خالی شده ثبت نام کنند.

سنجابی با بیان اینکه تاریخ برگزاری انتخابات ریاست اتاق بازرگانی همزمان با نشست هیات نمایندگان در یک بهمن ماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل درخواست متقاضیان، اسامی برای استعلام به بخش تعیین اظهار تایید صلاحیت وزارت اطلاعات ارسال می‌شود تا طی ۱۰ روز کاری اعلام نظر کنند.

وی با بیان اینکه فرصتی برای اعلام اعتراض به عدم تایید صلاحیت‌ها نیز تعیین خواهد شد، تاکید کرد: بعد از نهایی شدن اسامی، لیست متقاضیان برای نامزدی در هیات نمایندگان منتشر و نه تنها به خود افراد اعلام می‌شود بلکه تایید صلاحیت شدگان به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران خاطرنشان کرد: تشریفات برگزاری انتخابات مطابق قانون و مصوبات اتاق بازرگانی ایران نجام می‌شود.

سنجابی با اشاره به حکم منتشر شده دادگستری تهران در شامگاه گذشته نیز گفت: این رای بر روند برگزاری انتخابات و فرآیند کاری آن تاثیری ندارد و در صورتی اجرایی شدن و داشتن عطف به ماسبق کل انتخابات ۱۴۰۱ را باطل می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر