اولین آزمون استخدامی برای افراد دارای معلولیت برگزار خواهدشد

اولین آزمون استخدامی برای افراد دارای معلولیت برگزار خواهدشد.

به گزارش مملکت آنلاین، رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: برای حداقل ۳۸۰۰ معلول از سازمان اداری و استخدامی مجوز استخدام گرفتیم.

فعلا جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نشده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر