یکشنبه ۲۸ خرداد، رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران معرفی می‌شود

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی از پیش انجام شده، انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران در زمان مقرر یعنی یکشنبه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

یکشنبه ۲۸ خرداد، رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران معرفی می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، حسین میرمحمدصادقی، رئیس انجمن نظارت بر انتخابات در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تغییر زمان برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، اعلام کرد که انتخابات در همان زمان تعیین شده یعنی یکشنبه (۲۸ خرداد) برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: تا این ساعت نامه رسمی از وزارت اطلاعات درباره تایید صلاحیت کاندیدای انتخاباتی دریافت نکردیم، با این وجود انتخابات را بدون تغییر و بر اساس زمان‌بندی قبل برگزار می‌کنیم. 

به این ترتیب کار این انجمن نیز به زودی به پایان خواهد رسید. او پیش از این با بیان اینکه یک هفته بعد از برگزاری هیات نمایندگان اتاق ایران کار انجمن نظارت به پایان خواهد رسید افزود: این دوره از انتخابات وضعیت خاصی داشت. چرا که ایین نامه انتخابات تغییر کرده و شرایط قابل توجهی برای رای دهندگان و نامزدهای انتخابات در نظر گرفته شد که برخی از این شرایط هم مبهم بودند. البته شورای عالی نظارت در چند سوال و جوابی که برای ما فرستاد تلاش کرد برخی از این ابهام ها را مرتفع کند اما وجود این شرایط جدید کار را برای انجمن نظارت دشوار می کرد و نیاز به صرف وقت بیشتری بود.

میرمحمدصادقی با اشاره به اینکه ظرف این مدت تماس هایی با انجمن برقرار شده و درخواستهایی مطرح می شد ادامه داد: با این وجود انجمن تلاش کرد تحت تاثیر هیچ نفوذی قرار نگیرد و بر اساس آنچه فارغ از این فشارها و درخواست ها تشخیص داد درباره شرایط کاندیداتوری افراد تصمیم گیری کرد. با اعلام نتایج هم معلوم شد که برخی گمانه زنی های رسانه ای مبنایی نداشته و انجمن فارغ از فشارها و درخواست ها بر اساس قانون و وجدان خود تصمم گرفته است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر