سخنان نماینده مجلس درخصوص دریافت خودروی شاسی بلند از وزارت صمت تکذیب شد

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: اظهارات آقای علیرضابیگی، مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس کذب تشخیص داده شد و پرونده وی در دستگاه قضایی رسیدگی می‌شود.

سخنان نماینده مجلس درخصوص دریافت خودروی شاسی بلند از وزارت صمت تکذیب شد

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان توسط وزارت صمت گفت: در این جلسه وی تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودرو‌ها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

غضنفرآبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی ۷۵ نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه‌های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غضنفرآبادی بیان کرد: همچنین تاکید می‌شود از این پس نیز این هیئت در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده‌ای به هیئت برسد، حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

وی گفت: اینکه صحبت‌های علیرضابیگی در راستای وظایف نمایندگی بوده یا خیر نیازمند جلسه دیگری است که هیئت نظارت بر نمایندگان در این رابطه تصمیم می‌گیرد و اعلام نظر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر