نماینده مجلس خواستار انتشار نمایندگان دریافت کننده خودروی شاسی بلند شد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه نباید با آبروی مجلس انقلابی بازی کرد، گفت: لیست افرادی که خودرو گرفتند، منتشر شود، اگر چنین لیستی وجود ندارد با کسانی که با آبروی مجلس بازی کردند، برخورد شود.

نماینده مجلس خواستار انتشار نمایندگان دریافت کننده خودروی شاسی بلند شد
به گزارش مملکت آنلاین، مهدی عیسی‌زاده ­­با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص خبر توزیع ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح وزیر صمت، تصریح کرد: ضرورت دارد، آقای بیگی نماینده محترم تبریز که این موضوع را مطرح کرده ­مستندات خود را به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و هیأت رئیسه و نمایندگان مردم و افکار عمومی ارائه کند.
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید با آبروی نمایندگانی که در قید و بند مادیات نیستند و برای خدمت به مردم پا به صحنه گذاشتند، بازی کرد؛ خواستار انتشار علنی لیست افرادی که این خودرو‌ها را تحویل گرفتند، شد. ­
وی اضافه کرد: بیان این مسائل در جامعه نسبت به نمایندگانی که پاکدست هستند، ایجاد شبهه می‌کند. در این مجلس افرادی نمایندگانی داریم که با وجود چندین دوره نمایندگی مردم حتی حقوق مجلس را دریافت نمی‌کنند و حتی ناهار خود را از منزل می‌آورند، چطور با آبروی این مجلس بازی می‌کنند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیئت نظارت باید به صورت شفاف به این مسئله رسیدگی کند و پیش از بررسی استیضاح وزیر صمت این موضوع باید تعیین تکلیف شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر