آمار سه اسفند کرونا در ایران: ۲۶۰ بیمار و ۷ فوتی جدید

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد، شمار جانباختگان این بیماری از آغاز شیوع تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۸۲۴ نفر افزایش یافت.

آمار سه اسفند کرونا در ایران:  ۲۶۰ بیمار و ۷ فوتی جدید

به گزارش مملکت آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۹۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۳۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۷۴۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۲۲ دُز رسید.

همچنین از دیروز تا امروز (سوم اسفند ۱۴۰۱) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

بر اساس این گزارش مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۷ هزار و ۴۲۱ نفر رسید.

تاکنون هفت میلیون و ۳۳۸ هزار و ۹۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

در گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید شده است که ۲۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تاکنون ۵۵ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و یک شهر در وضعیت نارنجی، ۹۰ شهر در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر