اطلاعیه هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران و چهار شهر دیگر

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و چهار شهر صنعتی دیگر خبر داد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در پی پایداری هوا از امروز (۳ آذرماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط تا پنجشنبه (۷ آذرماه) ادامه دارد و موجب کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه‌های حساس می‌شود. از این رو توصیه می‌شود افراد بویژه بیماران تنفسی و قلبی، افراد مسن و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر