تکمیل خریداری میوه شب عید تا ۲۰ بهمن

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از واگذاری خرید میوه شب عید به بخش خصوصی و تعاون روستایی هر استان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد میوه شب عید خریداری شده است.

تکمیل خریداری میوه شب عید تا ۲۰ بهمن

به گزارش مملکت آنلاین، ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس درباره نشست امروز این کمیسیون گفت: در نشستی با حضور معاونین و کارشناسان مربوطه وزارت جهاد کشاورزی، خرید میوه شب عید مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس با تاکید بر اینکه طبق برنامه زمان بندی شده، خرید میوه شب عید به اتحادیه‌های بخش خصوصی و تعاون روستایی هر استان واگذار شده است، گفت: اتحادیه‌ها خرید میوه شب عید را در استان‌ها آغاز کرده اند و تا کنون حدود ۶۰ درصد میوه مورد نیاز خریداری شده و تا ۲۰ بهمن این روند تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی این امکان را دارد که از سایر میوه‌های تولید داخل مانند کیوی درکنار سیب و پرتقال نیز برای تامین میوه شب عید خریداری کند، افزود: منابع مالی مورد نیاز میوه شب عید توسط بخش خصوصی تامین شده و درصورت نیاز می‌توانند از تسهیلات بانکی نیز استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه با واگذاری تامین میوه شب عید به بخش خصوصی این بار مالی از روی دوش دولت برداشته شده است، تصریح کرد: در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح می‌توانیم آن را در سال‌های دیگر نیز اجرا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر