تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG بدلیل افت فشار گاز

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه برای مدیریت مصرف گاز در برخی استان‌ها جایگاه‌های سی ان جی به صورت نوبت‌بندی فعالیت می‌کنند، گفت: در استان‌هایی که شبکه گاز با افت فشار همراه شده، جایگاه‌های سی ان جی تعطیل شده‌اند.

تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG بدلیل افت فشار گاز

به گزارش مملکت آنلاین، محمدحسن باقری با بیان اینکه فشار گاز در برخی استان‌ها کاهش پیدا کرده، افزود: افت فشار باعث تعطیلی جایگاه‌های سی ان جی در استان‌هایی مانند مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی شده است.

وی ادامه داد: در این مناطق به دلیل آنکه فشار گاز محدود است، کمپرسورهای جایگاه‌های سی ان جی امکان خدمت‌رسانی ندارند.

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: کمپرسورهای جایگاه‌های سی ان جی برای انجام فعالیت باید فشار مشخصی گاز دریافت کنند که به دلیل افت فشار شبکه، این امکان وجود ندارد.

باقری ادامه داد: در استان‌های دیگر نیز که افت فشار ندارند، به منظور مدیریت مصرف و با هماهنگی با شرکت ملی گاز ایران، جایگاه‌های سی ان جی به صورت نوبت‌بندی فعالیت می‌کنند تا گاز بخش خانگی تامین شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت تامین گاز بخش خانوار است، گفت: اکنون در استان‌های دیگر جایگاه‌ها به صورت 50 درصدی فعالیت می‌کنند. به این صورت که نیمی از جایگاه‌ها برای 24 ساعت فعال هستند و بعد از آن نیم دیگر جایگاه‌ها آماده تحویل گاز می‌شوند.

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه در تهران مشکلی در جایگاه‌های سی ان جی اعلام نکرده‌اند، افزود: تمام جایگاه‌های سی ان جی در تهران فعال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر