گران شدن نرخ تاکسی‌های فرودگاه امام منجر به ورود سازمان بازرسی کل کشور شد

بازرس کل امور راه و شهرسازی از ورود سازمان بازرسی به افزایش قیمت نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) خبرداد.

گران شدن نرخ تاکسی‌های فرودگاه امام منجر به ورود سازمان بازرسی کل کشور شد

به گزارش مملکت آنلاین، سیداکبر حسینی موخر با اشاره به نامه سازمان بازرسی به سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) مبنی بر گله مندی مسافران از افزایش سرسام آور کرایه حمل و نقل عمومی، بیان کرد: جابجایی مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) از طریق شرکت‌هایی نظیر سیر و سفر، رویال سفر و … و با استفاده از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی و مسافربران شخصی صورت می‌پذیرد که اخیراً براساس تصمیم اتخاذ شده در آن شرکت، ورود تاکسی‌های اینترنتی نظیر تپسی و اسنپ به بهانه حفظ امنیت و ایمنی مسافران به محدوده فرودگاه ممنوع شده است.

وی گفت: اتخاذ این تصمیم باعث ایجاد انحصـار، کاهش ظرفیت حمل مسافران از فرودگاه و به تبع آن افزایش شدید کرایه حمل و نقل توسط شرکت‌های مزبور و نارضایتی مسافران شده است.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به ماجرای افزایش قیمت تاکسی‌ها خبرداد و اظهار کرد: به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از نارضایتی عمومی و در اجرای بند (ج) ماده (۱۱) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، این سازمان به موضوع ورود و طی نامه‌ای خطاب به سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم تاکید کرده است.

حسینی موخر تاکید کرد: در نامه فوق تاکید شده که ضمن حفظ امنیت و سلامت مسافران، خدمت‌رسانی مناسب به مسافران ارائه و از افزایش قیمت نامتعارف هزینه کرایه‌های اخذ شده از مسافران جلوگیری شود.

به گفته وی در این نامه بر لزوم برخورد با هرگونه اخلال تاکید و مقرر شده که نتایج اقدامات با قید فوریت به سازمان بازرسی منعکس شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر