ساماندهی ۸۰ درصد انبارهای اموال تملیکی تا پایان سال

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم برای فعال شدن و احیای این سازمان تصریح کرد: ۱۶ هزار متر قفسه بندی انبارها انجام شده و امیدواریم تا پایان سال ۸۰ درصد ساماندهی انبارها انجام شود.

ساماندهی ۸۰ درصد انبارهای اموال تملیکی تا پایان سال

به گزارش مملکت آنلاین، سید عبدالمجید اجتهادی در همایش مدیران ستادی و استانی این سازمان گفت: اتفاقات مثبتی در یک سال گذشته بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم در بخش اموال تملیکی اتفاق رخ داده که مورد توجه بوده و همه در جریان هستند.

وی ادامه داد: با اینکه در یکسال گذشته تلاش های زیادی انجام شد اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم، یعنی هنوز ۶۰ تا ۷۰ درصد کار پیش نرفته و باید بیشتر برای این بخش تلاش کنیم.

این مقام مسئول در وزارت اقتصاد بیان کرد: آقای رییس جمهور برای این سازمان سه برنامه را ابلاغ کرد، اول لایحه ای است که تا یکی - دو روز آینده به صورت دوفوریتی با عنوان اصلاح تاسیس سازمان اموال تملیکی نهایی شده و به مجلس ارسال شود و در صورت تصویب باید منتظر اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.

وی در ادامه گفت: وظیفه دیگری که رییس جمهوری به ما محول کرده اند، یعنی تعیین تکلیف و ساماندهی انبارها در استان ها، ۱۶هزار متر قفسه بندی را در انبارها گسترش دادیم و به زودی نیز تا پایان سال بیش از ۸۰ درصد استان ها قفسه بندی را تکمیل می کنیم و گام بعدی بر عهده مدیران استانی است.

اجتهادی افزود: موضوع بعدی بحث شناسه کالاها و کد رهگیری یا ساماندهی کالاها است که باید با جدیت پیگیری شود. 

وی گفت: برنامه‌ای در خصوص اجرای دقیق احصای کالاها تدوین شده که از سوی معاونت بهره بردای و فروش در حال مدیریت است که باید به درستی و کامل اجرا شود. همچنین قرار است این برنامه به همه استان ها و مدیران و استاندارها ودستگاه های مرتبط نیز ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر