فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران: عربستان ارزش دشمنی ندارد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت:ما تنها مکتبی هستیم که تمام رهبران ما به شهادت رسیدند و در راه مقاومت در برابر مستکبران جهان جان شیرین خود را فدا کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران: عربستان ارزش دشمنی ندارد

به گزارش مملکت آنلاین، سردار اسماعیلی قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در اولین سالگرد شهادت سردار شهید حسن ایرلو که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: امروز سالگرد شهیدی است که تمام عمر ارزشمند خود را در راه انقلاب اسلامی با مجاهدت در صحنه‌های مختلف گذراند.  

قاآنی با اشاره به رشادت‌های شهید ایرلو بیان کرد: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با همراهی دو برادر شهیدش مبارزه مجاهدانه در راه خدا را از صحنه‌های دفاع مقدس شروع کرد و مرحله به مرحله در همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و در بیش از سی سال گذشته در صحنه‌های مختلف مقاومت در هر کجا که ضرورت بود این مرد قهرمان صحنه فداکاری برای انقلاب اسلامی حضور داشت.

وی ادامه داد: اگر همه واژه‌هایی که برای این مرد بزرگ به کار گرفته شده را جمع کنیم، در واژه مقدس و معنای مقاومت می‌گنجد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید ایرلو مرد میدان مقاومت بود، تصریح کرد: او چه در دوره دفاع مقدس، چه در صحنه‌های مختلف برای پرورش دادن نیرو‌های عرصه مقاومت، چه حضور مستقیم در صحنه‌های مقاومت، چه در پشتیبانی از مظلومین مختلف و در این آخرین مرحله در عرصه سیاسی این خصلت مردانگی مقاومتی که در وجود این شهید عالی‌مقام بود همه جا او را برجسته می‌کرد.

قاآنی تاکید کرد: بهترین واژه برای این مرد بزرگ، مرد مقاومت است. اگر در صحنه دفاع مقدس است، مقاومت می‌کند، اگر در پشتیبانی از مظلومین است، مقاومت می‌کند، اگر سفیر هم هست وقتی کار شوش پیدا می‌کند که در میدان مقاومت کار دیپلماتیک و سیاسی را دنبال می‌کند.  این واژه هم واژه ساخته و پرداخته ما نیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت در دین اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: ما بچه مسلمان هستیم، نبی مکرم اسلام (ص) امیرمومنان (ع) و وجود مبارک حضرت زهرا (س) الگو و اسوه‌ای هستند که ما بنا داریم به تبعیت از آن‌ها به حول و قوه الهی حرکت کنیم.  اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار سربلند بایستیم باید اهل مقاومت باشیم.

وی ادامه داد: ما وقتی مسلمان هستیم و پیرو نبی مکرم اسلام جزو مهمترین دستورات الهی به نبی مکرم اسلام که خود حضرت هم اقرار و اهمیت آن دارند، موضوع مقاومت است. هنگامی که به ایشان این آیه مبارکه نازل شد که فستقم کما امرت و سپس من تاب معک.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت مربوط به امروز نیست و مقاومت موضوعی است که ائمه معصومین را تا وادی شهادت پیش برد، تصریح کرد: ما مفتخریم که تنها مکتبی هستیم که تمام رهبران ما بلا استثنا به شهادت رسیدند و در راه مقاومت در برابر مستکبران جهان جان شیرین خود را فدا کردند.

قاآنی تصریح کرد: وقتی میدان برای پیروان مکتب ائمه معصومین باز شد آن‌ها به خوبی نشان دادند که مرد مقاومت هستند. امروز به برکت راهنمایی‌های امام این انقلاب و فضایی که برای نظام اسلامی ما باز شده، اثبات شد که واژه مقاومت چه واژه با برکتی است و هر کسی که در میدان مقاومت ایستاد، با دست خالی موفق و پیروز از میدان بیرون می‌آید.

وی افزود: واژه مقاومت آنقدر تأثیر داشته که حتی دشمنان ما نیز به رمز آن پی بردند. آمریکای جنایتکار و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و برخی تفاله‌ها مانند عربستان سعودی را به جان مردم مسلمان انداختند و ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا و ایران که کانون مقاومت است، هزینه کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه هزینه دشمنان نتیجه نداد و آن‌ها در هر صحنه‌ای وارد شدند، شکست خوردند، تصریح کرد: امروز به فکر این هستند که چگونه است که هر چقدر هزینه می‌کنند و سلاح و پول بیشتری صرف می‌کنند نمی‌توانند در برابر مقاومت ملت منطقه ما به پیروزی برسند.

قاآنی با اشاره به موفقیت‌های محور‌های مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن تصریح کرد: به هر گوشه از منطقه نگاه کنیم می‌بینیم که ملت‌های منطقه با تأثیر از مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، راه زندگی با عزت را آموختند، ایستادند و پیروز شدند. لذا، بالاترین واژه برای شهید ما واژه مقاومت است.

وی ادامه داد: ما باید از شهدای بزرگ درس بگیریم. باید بدانیم در مسیری که می‌خواهیم حرکت کنیم چه روشی را باید به کار ببندیم. اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و سرمان بالا باشد، باید اهل مقاومت باشیم و به حمدلله جمهوری اسلامی ایران تابلو زرینی از عرصه مقاومت در عرصه دفاعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی است.

این فرمانده عالی‌رتبه سپاه پاسداران با اشاره به تحریم و فشار‌های گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: با وجود این تحریم گسترده که اگر در هر کجای دنیا اعمال می‌شد، کمر آن حکومت می‌شکست ما به خوبی توانستیم با مقاومت تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

قاآنی گفت: عربستان سعودی و تفاله‌های دست نشانده آمریکا در منطقه، حتی ارزش دشمنی هم ندارند. دشمن هرچه فشار بیشتری بر نظام ما بیاورد، نظام ما کوتاه نمی‌آید. مملکت ما مملکت مقاومت و تولید قدرت برای هر انسان با شرافتی است که روی کره خاکی زندگی می‌کند.

قاآنی تصریح: ایران کانون تعلیم و تربیت و تولید قدرت است که آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای با ملت ما روبرو شدند، به برکت شهید عالی مقام ما شهید سلیمانی، شهید ایرلو و خیل عظیم شهدای مقاومت، شکست خوردند و تودهنی محکمی از رزمندگان ما دریافت کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها بیش از ۷ هزار میلیارد در منطقه هزینه کردند و چند ده هزار کشته دادند. اما، چیزی جز بی‌اعتباری، فضاحت و بدبختی به دست نیاوردند. آن‌ها مرد آن نیستند که در میدان اصلی با نظام اسلامی بجنگند. لذا، به دلیل پست‌فطرتی و نامردی که در خصلت آمریکا، اروپا و تفاله‌هایشان در منطقه نهفته است، دست به کار‌های تاکتیکی پست می‌زنند تا بتوانند باخت خود در صحنه اصلی را جبران کرده و به رسانه‌ها نشان دهند که برنده شده‌اند.

وی ادامه داد: آن‌ها در این چند روز اخیر به دلیل ناتوانی شأن در میدان‌های اصلی جنگ، پنجه به صورت چند جوان ناآگاه در فضای مجازی انداختند و آن‌ها را به میدان آوردند که هر کس خوب به آن نگاه کند حتی این جوانی که تیغ به دستش دادند و شیشه می‌شکند نیز آمریکا به او ظلم می‌کند و تحت ظلم آمریکا قرار دارد که نشان‌دهنده شکست آن‌ها است.

قاآنی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا در افغانستان، عراق، یمن و سوریه گفت: ملت‌های منطقه چنان تودهنی محکمی به آمریکا زدند که هنوز هم دارند رو به عقب می‌رود. آن‌ها از روی ناتوانی شهید سلیمانی را به شهادت رساندند و از روی استیصال دست به این اقدام جنایتکارانه زده و شهید سلیمانی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند با فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند ایران را از آرمان‌ها و اهداف خود دور کنند، اما من به عنوان فرزند شما اعلام می‌کنم که هرچه فشار بیشتری بیاورند، مقاومت و ایستادگی ما نیز بیشتر خواهد شد و آن‌ها را به عقب خواهیم راند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه نیرو‌های جبهه مقاومت طی این سال‌ها با دست خالی در دهان آمریکا کوبیدند و نقشه‌هایش را با شکست مواجه کردند، تصریح کرد: در سراسر جبهه مقاومت فرزندان معنوی پیامبر اسلام با دست خالی در برابر همه قدرت‌ها ایستادند، اما سربلند بیرون آمدند. این‌ها کسانی هستند که در مکتب امامین انقلاب راه آزاد زیستن را در مسیر نورانی مقاومت یافتند و پیروز شدند.

قاآنی با بیان اینکه دشمن اصلی در این مسیر آمریکا است، گفت: عربستان تفاله آمریکا است و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد. همه آن‌ها ضربه خواهد خورد، در ۲۰ سال گذشته به برکت خون شهدای مقاومت در هر میدانی وارد شدند، چنان تو دهنی به آمریکا و رژیم صهیونیستی زدند که آن‌ها هنوز در حال عقب نشینی هستند.

وی ادامه داد: روزی که می‌خواستند به عراق بیایند یک نماینده افغانستانی داشتند که روی یک تکه کاغذ مسائلی را نوشت و به مسئولین عراقی داد، اما ملت عراق با کمک ملت ایران به آن‌ها تودهنی زد که هنوز هم عقب نشینی می‌کنند. در جریان انتخاب اخیر عراق معاون رئیس جمهور آمریکا بزرگ‌تر از دهانش حرف زد، اما فرزندان مقاومت به سفیر آن‌ها در عراق تذکر دادند و فردای آن سفیر آمریکا مجبور به عذر خواهی شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درباره وضعیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز در شرایطی هستیم که هفته‌ای ۴۰ الی ۵۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام می‌شود. این تعداد در کرانه باختری که دو برابر شهر تهران وسعت دارد، روزانه ۱۰ عملیات است.  امروز رژیم صهیونیستی بیچاره شده است، اما فکر می‌کنند که اگر به نظام فشار بیاورند نظام از مسیر خود کوتاه می‌آید.

او تاکید کرد: روزی که شهید سلیمانی را ترور کردند به آن‌ها گفتیم خانه‌هایتان را بفروشید و از فلسطین بروید. امروز می‌بینیم در سرزمین‌های اشغالی شخصیت‌های یهودی قدیمی تشکیلاتی برای خروج یهودی‌ها از اسرائیل را ایجاد کرده‌اند دیر نیست زمانی که مردم فلسطین با فضاحت صهیونیست‌ها را از فلسطین بیرون کنند. امروز صهیونیست‌ها به شدت زیر فشار هستند و از تبلیغات منفی خجالت هم نمی‌کشند.

وی افزود: شما تمام توان خود را علیه ما بسیج کردید و یک زن روسپی جنایتکار را که بیش از ۱۷ هزار نفر را کشته را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می‌کنید و این تمام هنر شما است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: تمام اقدامات دشمن توسط ما ثبت شده است و همه آن‌ها بدون استثنا ضربه خواهد خورد. هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آن‌ها می‌بینند هیچ چیز برای آن‌ها باقی نمانده است.

قاآنی در پایان گفت: به برکت خون شهدا این مسیر پرافتخار و با عزت با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. رهبر انقلاب مستحکم ایستاده اند و با صلابت کشتی انقلاب را به جلو می‌برند.

انتهای پیام/

ارسال نظر