فردا بررسی صلاحیت ۲۵ داوطلب کرسی ریاست دیوان محاسبات

با پایان یافتن فرصت ثبت نام داوطلبان برای احراز ریاست دیوان محاسبات، از فردا بررسی صلاحیت‌های این افراد در کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آغاز خواهد شد.

فردا بررسی صلاحیت ۲۵ داوطلب کرسی ریاست دیوان محاسبات

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند و رئیس کمیته دیوان محاسبات درکمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلام این خبر، ضمن اعلام پایان یافتن فرصت ثبت نام داوطلبان این پست نظارتی گفت: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، ابتدا استعلام صلاحیت‌های این افراد از مراجع نظارتی ذیربط اخذ شده و سپس به بررسی مدارک و رزومه کاری داوطلبان خواهیم پرداخت.

شهبازی ادامه داد: حداکثر تا اوایل هفته بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، کمیته دیوان محاسبات چهار نفر از داوطلبان که بیشترین انطباق سوابق اجرایی و تحصیلی با پست مورد نظر را دارند، به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اعلام خواهد کرد.

وی افزود: پس از آن به تشخیص رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، زمانی برای اخذ رای اعضا کمیسیون تعیین می‌شود و چهار داوطلب ضمن حضور در کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح می‌کنند و پس از رای گیری، فقط ۲ نفر برای اخذ رای اعتماد به صحن علنی مجلس معرفی خواهند شد.

به گفته شهبازی تا پایان مهلت نام نویسی ۲۵ نفر کاندیدای ریاست دیوان محاسبات کشور شده اند.

۱-پژمان پشمچی زاده
۲- رحیم زارع
۳- علی کامیار
۴-سعید بیت عفری
۵-بهزاد پورسید
۶-سید احمد رضا دستغیب
۷- محسن پیرهادی
۸-ضرغام صادقی
۹- کیومرث داوودی
۱۰- شفقت
۱۱-اسفنانی
۱۲- حسین زاده
۱۳-محمود شکری
۱۴-بیات شجاعی
۱۵-عشقی
۱۶- اسماعیل جلیلی
۱۷-سید صالح موسوی
۱۸- محتشمی نیا
۱۹-نادعلی الفت پور
۲۰-سید محمد حسینی
۲۱-غلامحسین مظفری
۲۲-حسن بنایی
۲۳-محمود شکری
۲۴-مجید نصیرپور
۲۵-علی بروغنی

انتهای پیام/

ارسال نظر