پرداخت وام‌های دانشجویی منوط به تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی گفت: مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی پایان یافته ولی به منظور رفع دغدغه دانشجویان عزیز هنوز پورتال ثبت‌نام صندوق رفاه دانشجویان باز است و کمبود اعتبار تخصیص داده شده به صندوق رفاه دانشجویان موجب تاخیر در برخی پرداخت ها شده است. به محض تامین بودجه و تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه تمام وام‌های درخواست شده به دانشجویان سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

پرداخت وام‌های دانشجویی منوط به تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه

به گزارش مملکت آنلاین، دکتر مسعود گنجی در بازدید از دانشگاه هنر گفت: دانشگاه هنر بزرگترین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران است، هفته پژوهش فرصت مناسبی بود که در این دانشگاه ارزشمند حضور یافته و خدمات رفاهی دانشجویی را مورد ارزیابی قرار داده و برای مسائل و مشکلات رفاهی موجود دانشجویان همراه با دبیر شورای صنفی دانشگاه، ارائه راهکار داشته باشیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن اشاره به اهتمام دانشگاه هنر در تدبیر و مدیریت امور فرهنگی، چون برگزاری و ارائه محتوا درکارگاه‌های دانش افزایی بسیار مفید به مناسبت هفته پژوهش و همچنین تالیف کتب ارزشمندی چون تفسیر موضوعی قرآن و سایر کتاب‌های نفیس از مسئولین و دست اندرکاران این فعالیت‌های خداپسندانه قدردانی کرد.

دکتر گنجی در این بازدید در جریان مسائل مرتبط با ارتقای خوابگاه و امکانات رفاهی دانشجویان قرار گرفت و در جهت رفع کاستی‌های موجود در چهارچوب رسالت و وظایف قانونی صندوق رفاه دانشجویان قول همکاری و مساعدت داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر