معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه: اکثر اغتشاشگران وقایع اخیر شناسایی شده‌اند

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: اکثر اغتشاشگران وقایع اخیر شناسایی شده‌اند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه: اکثر اغتشاشگران وقایع اخیر شناسایی شده‌اند

به گزارش مملکت آنلاین، ناصر سراج امروز (۲۴ آذرماه) همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره حضور یافته و با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: از روز اول انقلاب تاکنون کمتر ماهی بوده است که حوادث سنگینی بر این انقلاب نگذرد.

وی با بیان اینکه با گذشت یک سال از عمر انقلاب، دشمنان علاوه بر ترورها، جنگ عراق بر علیه کشورمان را راه انداختند، اضافه کرد: طبق اسنادی که از مراکز امنیتی آمریکا بیرون آمده است، در این جنگ ۳۵ کشور با همه تجهیزات در خدمت صدام بودند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه با یادآوری اینکه حدود ۹ ماه بعد یعنی در ۳۰ خرداد سال ۶۰ جریان مسلحانه منافقان آغاز و ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه طی این جریان‌ بی‌گناه شهید شدند، تصریح کرد: از دیگر توطئه‌های دشمنان می‌توان به کودتای نوژه اشاره کرد.

این مسئول با یادآوری اینکه هیچ‌یک از این توطئه‌ها در کشور ما راه به جایی نبرده است، تاکید کرد: در جریانات اخیر نیز، دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ضربه زدن به کشور بودند که مسئله فوت مرحومه مهسا امینی بهانه دست آنان داد.

سراج با بیان اینکه مسئله فوت این هم‌وطن پنج خاصیت داشت که دشمنان بتوانند آن را سوژه کرده و به کشور ما ضربه بزنند، ادامه داد: دختر بودن، کرد بودن، سنی بودن، داشتن سن کم و دستگیری توسط گشت ارشاد، پنج خاصیتی بود که دشمنان را ترغیب به شروع فعالیت خود کرد.

وی با اشاره به اینکه با دعوت پزشک قانونی، ۲۴ پزشک با تخصص‌های مختلف و با حضور وکیل مدافع و خانواده مرحومه امینی گرد هم آمدند، افزود: این پزشکان نیز همان مدارک را تایید کردند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه با یادآوری اینکه در قضیه مرحومه مهسا امینی ضدانقلاب و رسانه‌های بیگانه قانع نشدند زیرا به دنبال قانع شدن نبودند، تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه در این قضیه هزاران میلیارد دلار هزینه کردند.

این مسئول با توضیح اینکه قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود، یادآور شد: خوشبختانه در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت در جریانات اخیر به کشور وارد شد، افزود: یک سری سلبریتی‌ها نیز که خود ما آنها را بزرگ کرده‌ایم با دشمنان همسو شدند.

سراج با بیان اینکه با فضاسازی رسانه‌ای دشمنان یک سری از سلبریتی‌ها و خارج‌نشینان کار نظام را تمام شده دانستند، ادامه داد: خوشبختانه دشمنان ما در این قضیه نیز ناکام ماندند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه با مخلان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌شود، تاکید کرد: اکثر اغتشاش‌گران شناسایی شده‌اند و همه مدارک اقدامات آنها موجود است.

این مسئول با بیان نقش موثر فضای مجازی در جریانات اخیر، عنوان کرد: شاید در فضای مجازی کارهای خوبی نیز انجام شود ولی متاسفانه عده‌ای در حال بهره‌برداری غیردرست از این فضا هستند.

این مسئول با اشاره به اخراج ایران از کمیسیون عالی زنان، کرد: این اقدامات تازگی نداشته و دشمنان ما از این اقدامات قبلا نیز انجام داده‌اند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه همچنین از شناسایی عوامل شهادت امام جمعه خاش خبر داد و افزود: دشمنان ما در حالی از اعدامی‌ها دفاع می‌کنند که هیچ نامی از کسانی که آنها را شهید کرده‌اند، نمی‌برند.

انتهای پیام/

ارسال نظر