آمار مسافران مترو تهران در مهرماه، ۳۰ درصد افزایش یافت

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۳۰ درصدی آمار مسافران مترو در مهرماه سال جاری نسبت به مهرماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، از شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ حامد عباسی نامی با اشاره به اینکه آمار مسافری روزانه نسبت به ماه قبل حدود ۱۰ درصد افزایش دارد، افزود: بر اساس آخرین آمار روزانه ۲ میلیون ۳۰۰ هزار جابجایی مسافر با مترو انجام می شود.

وی گفت: در بخش عملیات روزانه ۱۹ ساعت بهره برداری و در مجموع ۲ هزار و ۱۲۵ حرکت مسافری انجام می شود و پنج ساعت نیز کارهای مربوط به نگهداری و تعمیرات تخصصی انجام می شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با فعالیت ۲۴ ساعته تلاش می‌کند تا سفری ایمن را برای مسافران رقم بزند.

نامی گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش مسافری خطوط هفتگانه مترو رصد می‌شوند و در صورت نیاز، قطارهای فوق‌العاده اعزام می کنیم تا از ازدحام مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر