شهریه مهدهای کودک هم افزایش یافت

در نشست شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک در کردستان افزایش ۲۵درصدی شهریه ثابت مهدهای کودک‌ به تصویب رسید.

شهریه مهدهای کودک هم افزایش یافت

به گزارش مملکت آنلاین، معاون آموزش ابتدایی کردستان در نشست شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک و مدیریت امور اجرایی مرتبط با مهدکودک‌ها در استان کردستان که با دستور کار تعیین شهریه و محتوای آموزشی در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد استان در پوشش کودکستان دوره اول و دوم عالی است.

کرمی با بیان اینکه در سال گذشته علیرغم شیوع کرونا، ۲۳ هزار و ۴۳۳ کودک دوره اول شامل کودکان ۴ و ۵ ساله (۸۱.۵ درصد) و ۲۲ هزار و ۲۷ کودک ۵ ساله تمام دوره دوم (۷۶.۴ درصد) تحت پوشش قرار داشته اند، افزود: با تغییرات صورت گرفته در ساختار و بازگشایی مدارس، در سال تحصیلی جدید، نرخ پوشش افزایش خواهد داشت.

او نیاز عملکرد مراکز روستایی را نیز عالی دانست و گفت: پوشش مناطق روستایی از شهری بالاتر بوده و نرخ آن بیشتر از ۱۰۰ درصد است.

کرمی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه ابلاغی، شورای استان می‌تواند نسبت به سال گذشته شهریه مراکز کودکستان را تا ۴۰ درصد افزایش دهد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت مردم استان و فعالیت کودکستان‌ها در فضای خود و اجاره‌ای، پیشنهاد، افزایش ۲۵ درصد شهریه ثابت به همراه شهریه متغیر برای ارائه خدمات اضافه با توافق اولیای محترم می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر