دلیل مرگ ماهیان در دریاچه ماهشهر اعلام شد

معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست علت مرگ ماهیان در ماهشهر را تشریح کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، مجتبی ذوالجودی معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست درباره علت مرگ ماهیان دریاچه ماهشهر گفت: این ماهیان در دریاچه نبودند. در حوضچه‌ای بودند که به دلیل استحصال نمک. یعنی آب آنجا پمپاژ می‌شد و با روش‌هایی که داشتند بلور نمک استخراج می‌کردند.

وی ادامه داد: در حوضچه اول، لارو ماهی که وارد شده، به دلیل دمایی که منطقه داشته و نیازی که به انرژی برق داشتند مجبور بودند پمپ آب را قطع کنند و این اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر