سال تحصیلی امسال، مدارس حضوری است

وزیر آموزش و پرورش از حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

سال تحصیلی امسال، مدارس حضوری است

به گزارش مملکت آنلاین، یوسف نوری در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به این که کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید قطعا صورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: از زمان همه گیری و شیوع کرونا ایران تنها کشوری بود که به مدت طولانی و به مدت ۲۶ ماه تعطیلی مدارس را داشت.
عضو کابینه دولت مردمی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در دوران کرونا و در تمام کشور‌های دنیا، مدارس به صورت حضوری برگزار شد و تعداد محدودی از کشور‌ها مدارس آن‌ها به مدت ۶ ماه تعطیل شد.
وی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی با حضوری برگزار شدن کلاس‌های درس مشکلی نداشته گفت: در تابستان امسال نیز در کشور برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان و تثبیت یادگیری آنان و ارائه آموزش به بازماندگان از تحصیل، طرح جبران و تثبیت یادگیری برگزار شد.
وزیر آموزش‌و‌پرورش در ادامه بر فعال بودن شبکه آموزشی شاد در طول سال تحصیلی آینده برای آموزش‌های مکمل تاکید کرد.
نوری با تبریک هفته بزرگداشت دولت گفت: سفر‌های استانی به دلیل حضور وزرای دولت مردمی و انقلابی در استان‌ها انجام شد که سفر به استان چهارمحال و بختیاری و حضور در جمع مردم غیور و سلحشور این استان توفیقی برایم است.
وی گفت: در سفر‌های استانی وزرا و اعضای هیئت دولت به بررسی مشکلات استان‌ها خواهند پرداخت ومشکلات را به هیئت دولت منتقل و بخشی از آن‌ها را نیز در استان پیگیری و رفع خواهند کرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: در این سفر بخش قابل توجهی از موضوعات قابل بررسی در حوزه آموزش و پرورش استان بررسی و تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر از جامعه فرهنگیان کشور بودند، گفت: همه باید ادامه دهنده راه دولتمردان صدیق و شریف، شهیدان رجایی و باهنر باشیم.
نوری با اشاره به جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و برای حضور در نقاط مختلف کشور از جمله مناطق محروم شرکت کرده‌اند که در حال سپری کردن مراحل استخدام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر