تابلوهای تبلیغاتی با عکس علی کریمی جمع آوری شدند!

بیلبوردهای علی کریمی که به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی نصب که در سطح شهر تهران نصب شده بود توسط شهرداری جمع آوری شد

به گزارش مملکت آنلاین، پس از جنجال‌های هفته اخیر و صحبت‌های علی کریمی در مورد «نذری دادن»، سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران تصاویر او را در تبلیغ یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در بیلبوردهای شهر تهران جمع‌آوری کرد.

تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در شهر نصب شده بود.

تکمیلی:

محمدجواد زمان آبادی، مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران  با اشاره به جمع‌آوری تصاویر علی کریمی در تبلیغات یک شرکت آرایشی ـ بهداشتی از بیلوردهای سازمان زیبای‌سازی در سطح شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه شرکت اشاره شده فرایند اخذ مجوز برای اکران تبلیغات خود را بر روی بیلوردهای سازمان زیباسازی را انجام نداده است و در واقع اکران تبلیغات مربوط به شرکت آرایشی، بهداشتی تخلف بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اهانت علی کریمی  به شعائر حسینی که در روزهای گذشته و با توجه اینکه تصاویر وی در تبلیغات این شرکت آرایشی ـ بهداشتی وجود داشت، تمامی تبلیغات این شرکت با همکاری اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر