کشف ۶۴۶ کیلوگرم حشیش در درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در سراوان

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان و کشف ۶۴۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبرداد.

کشف ۶۴۶ کیلوگرم حشیش در درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در سراوان

به گزارش مملکت آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم مرزهای کشورمان، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک ایران از مسیر ارتفاعات منطقه مرز مکسوخته دست پیدا کردند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، محل تردد احتمالی قاچاقچیان را شناسایی کرده و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام کردند. در ادامه نیز با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور انتقال دهند در این امر ناکام ماندند و مأموران هنگ مرزی سراوان موفق شدند در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، ۶۴۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

گودرزی با تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی گفت: مرزهای ایران اسلامی خصوصاً مرزهای پهناور استان سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و ... در امنیت کامل است، اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر