مهار شدن آتش سوزی جنگل تل چیتی گناوه

آتش سوزی جنگل تل چیتی گناوه مهار شد.

به گزارش مملکت آنلاین،  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت:  در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه روز دوشنبه، مبنی بر آتش سوزی گسترده در محدوده «جنگل تل چیتی» گناوه بلافاصله مأموران آتش نشانی در محل حاضر و اقدام به عملیات خاموش کردن حریق کردند.

وی افزود: در این عملیات ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی شهرداری گناوه، آتش نشانی اداره بندر حضور داشتند و بوسیله ۴ تانکر آب پشتیبانی شدند. این آتش سوزی با تلاش فراوان و نفس گیر در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه به پایان رسید.

وی اضافه کرد: به دلیل دمای بالا و گرمای شدید هوا و حرارت آتش، متأسفانه دو نفر از آتش نشانان دچار گرمازدگی در حالت ضعف و بی حالی شدند که بوسیله اورژانس به بیمارستان اعزام شدند و حدود ۲۰۰۰ متر مربع از نیزارها در این منطقه طعمه حریق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر