سه کشتی با ۲۰۰هزار تن گندم وارد بندر امام خمینی شدند

سه کشتی گندم در اسکله غلات بندر امام خمینی پهلو گرفتند.

به گزارش مملکت آنلاین، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: سه فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل گندم روز جمعه در اسکله غلات بندر امام خمینی پهلو گرفتند.

امید جهان نژادیان گفت: هرکدام از این کشتی‌ها حامل ۷۱هزار و ۵۰۰ گندم هستند.

به گفته او تخلیه گندم از کشتی ها حدود چهار روز به طول خواهد انجامید  و محموله های گندم بدون توقف و به صورت یکسره به استان های مختلف حمل خواهند شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: چندین کشتی حامل گندم در مسیر بندر امام خمینی هستند.

او گفت: امسال بیش از ۷۰۰هزار تن گندم از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده و گندم وارداتی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران سفارش و خریداری شده است.

سال گذشته حدود ۲.۹میلیون تن گندم از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر