فروش کارتی نان به استان قم رسید

قم-فرماندار قم از آغاز نصب کارتخوان های هوشمند فروش نان در نانوایی های قم خبر داد.

فروش کارتی نان به استان قم رسید

به گزارش مملکت آنلاین، عباس ذاکریان گفت: طرح تحویل، نصب و آموزش کارتخوان‌های فروش نان در نانوایی‌های استان قم آغاز شده و این اقدام تا یک هفته آینده ادامه خواهد داشت.

فرماندار قم عنوان داشت: قیمت انواع نان در این کارتخوان ها مشخص شده و مردم می‌توانند خرید نان خود را از طریق این دستگاه‌ها انجام دهند.

وی ادامه کرد: با عادلانه شدن یارانه‌ها در نان، خرید نان باید از این دستگاه‌ها صورت گیرد که پس از آموزش نانوایان این طرح آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح محدودیتی برای خرید نان از سوی مردم وجود ندارد و شهروندان می‌توانند به هر تعداد که مورد نیازشان می‌باشد برای خرید نان اقدام کنند.

فرماندار قم ابراز داشت: با اجرای این طرح قیمت نان تغییری نخواهد کرد و مردم می‌توانند نان را به قیمت کنونی و با هر کارت بانکی می‌توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح بیان داشت: یکی از اهداف اجرای این طرح جلوگیری از قاچاق آرد است و آرد یارانه‌ای با اجرای این طرح به دست مصرف کننده خواهد رسید.

فرماندار قم افزود: با اجرای این طرح آرد به نرخ تمام شده به نانوایی‌ها داده خواهد شد و مردم پول نانی را که خریده‌اند به قیمت یارانه‌ای پرداخت می‌کنند و مابه التفاوت قیمت تا نرخ آزاد را دولت به حساب نانوایی‌ها واریز می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر