نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی درگذشت

رنجر نماینده دوره‌های اول، دوم، سوم و ششم در مجلس شورای اسلامی درگذشت.

به گزارش مملکت آنلاین، محمدتقی رنجبر چوبه نماینده ادوار مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز -۱۰ خرداد ماه- بر اثر بیماری دیابت و پس از عمل جراحی چشم در بیمارستان قائم رشت در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

وی نماینده دوره‌های اول، دوم، سوم و ششم مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر