تعداد فوتی‌های ریزش متروپل به ۱۹ تن رسید

جسد نوزدهمین جانباخته حادثه متروپل آبادان از زیر آوار خارج شد.

به گزارش مملکت آنلاین، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با تلاش نیروهای امدادرسان جسد نوزدهمین جانباخته حادثه متروپل از زیر آوار بیرون آورده شد.

احسان عباسپور افزود: از بامداد امروز اجساد سه نفر از شهروندان از زیر آوار خارج شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۹ شهروند آبادانی در این حادثه دردناک جان خود را از دست داده اند و جست و جو برای یافتن افراد احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت‌: همچنین با تلاش نیروهای امدادرسان ۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.

عباسپور بیان کرد: ۳۴ نفر از مصدومان پس از دریافت خدمات پزشکی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر برای رسیدگی بیشتر در بیمارستان شهید بهشتی آبادان بستری هستند.

وی ادامه داد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر